Treceți la conținutul principal

Mulțumiri pentru cei dragi

Câteodată uitam sa le mulțumim oamenilor care ne împlinesc și care ne fac viata mai frumoasa în atât de multe feluri. Câteodată uitam sa le spunem cât de mult ii apreciem ca sunt o parte importanta a vieții noastre și ca fără ei noi am fi neîmpliniți.

Familia: se intampla sa nu le avem pe toate împreună dar împreună avem tot.
Cel mai frumos lucru din pe aceasta lume este sa ți vezi părinții zâmbind și sa știi ca tu ești motivul acelui zâmbet. Vreau sa va mulțumesc și sa va fac sa zâmbiți mereu.
Eu ma cunosc dar tu ma cunoști mai mult. Eu am încredere în mine dar tu ai încredere în mine mai mult. Ma iubesc dar tu ma iubești de o suta de ori mai mult. Iti mulțumesc mama mea!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

PETREC O SEARA LINISTITA ALATURI DE VOI